четвъртък, 16 юни 2016 г.

Защо обслужването в Liebherr магазин е по-добро?

Защо се счита, че Liebherr магазин предлага много по-добро обслужване от това на класическите хипермаркети? Защо се твърдят подобни неща и има ли наистина основания за това? Оказва се, че да, основания има и те са доста убедителни.

Защото представляват бранда…

Обслужването в магазини Либхер
Служителите, които работят в един специализиран Liebherr магазин, винаги ще ви предложат по-добро ниво на обслужване, защото пред тях стои задачата да градят имидж на марката, а това не е лесна работа.

За разлика от тях, служителите, които работят в един класически хипермаркет, в който се предлагат стоки от най-различни брандове от цял свят, не защитават името на конкретна марка и по тази причина може да се окаже, че нивото на обслужване на клиента не може да достигне онова, което в края на краищата можете да намерите в специализираните магазини.

Защото познават добре уредите, които предлагат…


Колкото и да звучи странно, обикновено служителите, които работят в някой специализиран Liebherr магазин могат да познават артикулите далеч по-добре от онези служители, които работят в някой хипермаркет.

Причината е в това, че служителите в специализиран Liebherr магазин са съвсем тясно запознати дори и с най-малките особености и с всички характеристики на продукцията, която се предлага.

За сметка на това работещите в хипермаркетите се сблъскват всеки ден с десетки и дори със стотици различни марки и това им дава не толкова задълбочени познания в една област, а по-скоро повърхностни знания в много различни брандове.

Защото можете да избирате измежду огромен брой възможности…


Ако изберете да си купите хладилник от Liebherr магазин, пред вас ще има стотици най-различни възможности. Ще можете да избирате измежду всички налични на пазара уреди, независимо дали по-скъпи или по-евтини, по-семпли или по-луксозни, за вграждане или свободно стоящи и много други.

За разлика от един дори и не много голям специализиран Liebherr магазин, хипермаркетите са доста по-различни по това, че те обикновено се опитват да предложат пълния спектър от марки на пазара и по този начин много често пропускат да представят някои от най-интересните модели хладилници.

Логично погледнато, когато предлагаш голям брой марки на ограничено пространство съвсем естествено е да не можеш да предложиш на потребителите всичко от всяка марка, а само отделни уреди.

Няма коментари:

Публикуване на коментар